Thursday, February 28, 2013

Today is Great Day - 27 February 2013

Assalamualaikum w.b.t / Salam sejahtera dan Salam 1 Malaysia...
 
Hari ini 27 haribulan Februari 2013....
 
Hari ni hari Rabu minggu ke-9 tahun 2013...
 
Hari ini 17 Rabiulakhir 1434 hijrah...
 
Hari ini tepat pukul 12.00am tadi...Genap la umur aku yang ke 27 tahun...
 
Selamat Hari Lahir  to Hafiz Yusof....
 
Syukur alhamdulillah kepada yang maha esa Allah yang satu..
 
Aku bersyukur kepada Allah yang telah memberikan rahmat dan nikmat kepada ku dan dengan keizinan Allah yang maha esa...aku masih lagi bernafas dan bergerak dengan izinNya...
 
..........................
 
Dari awal pagi...
 
Seawal pukul 12.00 tghmalam....
 
Aku menunggu..sapa kah gerangan sahabat sejati yang akan mengucapkan dahulu perkataan hikmat dan ucapan doa-doa murni untuk ku yang ke 27 tahun ini..
 

 
 
 





Ramai kawan-kawan /rakan-rakan/sahabat-sahabat yang mengucapkan taniah sempena hari lahirku hari ni....
 
Aku mengucapkan jutaan terima kasih diatas doa dan ucapan korang semua...
 
Semoga tahun ini adalah tahun yang terbaik untuk ku dan selamanya..
 
Amin...
 

 

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...