Monday, February 4, 2013

Khamis di Putrajaya

Salam....
 
Selamat Hari Isnin....Ceriakan hari anda dgn Blog pisang ari ni...
(wahhhh....Promote giler..hahahaha)
 
Entry ni adalah  sambungan drpd post DISINI..

Last post, Vam and Amin kata nak naik public transport kan....

Sebab aku dah tak larat nak menapak jauh nun disana...

Ada ker public transpot kat Putrajaya...

Ofcos la adaaaa kannn...

Mana..?

Ini...!


ada Bas...

Tapi x nampak pun bas yer......


ada LRT...
pandang kanan, kiri, atas...tak nampak pun rail dia..

oooh...kat bawah tanah rupa yer..
(sambil letak telinga ke tanah, nak dengar bunyi train bawah tanah..)

Hampa...hanya bunyi Mr. Cacing jer...

Teruskan perjalanan....


ehhhh...ada Shuttel Van laaaa...


Sekali,
van merah putih laaaa...
Nak buat pengsan boleh tak....

Bang,bang...saya nak pengsan laa....Boleh antaaaaa saya keee.....
Adik jalan terussss..nanti adik mesti nampak tempat berarak...

Cis....!

ok..ok..
tak mau kasi tompang, sudah saya naik moto jer laaa...

 
Bang, pinjam moto bolehhhh....
(sambil buat muka kucing shrek)
 
Tak layan jugak...

ok la...

saya naik ni jer laaa....


Naik basikal tua pun okkk jugakkk...


Kalau dah darat tak kasi naik, kita naik ikut ini laaaa..


Kelas ko...
Mimpi Hingga ke Bintang...
hahahaha..


(dari jauh sayup-sayup kedengaran..)

Pink colour..masuk barisaaaan..

 Baik tuan...

Akhirnya, sampai jugak aku kat tempat berarak ni, tak payah naik public transpot punnnn..

So,aku pun memulakan perarakan kami dari Palestin ke Gaza  Persiran Perdana hingga ke Masjid Putra..

Sepanjang berarakan dan berselawat..(selawat ke)....

Aku nampak...

Ini...

Aku senyum...
Kot-kot muka aku masuk tv..


Aku nampak ni lagi..Panjang plak tuuuu...


Aku senyum....
Mana la tau kannn, nnt ada orang komen kat FB, nampak aku dalam tv..
(macam la ko tu fofular sangat..ko ingat ko artis ker...)

Pastu tu aku nampak ni....


Pakcik2 yang semangat...
Aku suka....


Dan ini... kaler ijau...


Dan ini..kaler biru..dan belon....


Dan ini...kaler oren dan Pink...
(macam kenal jer pinky kaler ni..bukan group aku ker..?..)


Dan ini.....

 
Dan ini juga....
 

Dannnnn ini....

Aku kesini nak melawat ayahda tercinta...


Diri tu tak hinggat, ko tu kan rakyat biasa jeeeer...
nak berayah kan agung...tak boleh blahhh...hahahahaha..

Agung duduk kat ngan aku sini...
sambil dengar ceramah dan doa...
Sebab,agung pun kene berucap....


Ceramah belom abis...
Aku dah kene kuar...

Kuar buat aapa..?
Kene halau collect hadiah dari urusetia parlimen opis...

Credit from : CocoNuts

Bertapa gelojoh yer nak collect hadiah...
Macam ada sale 99%..hahahaha

Abis yer collect hadiah..sume berkeliaran ke arah tujuan masing-masing...


Arah aku kemana plak lepas ni.....?

Aku kesini...


Ke Alamanda...
Bersama-sama group baru  untuk memenuhkan perut yang dah lapar giler...
(sila abaikan wanita hujungsana, dia x msk dlm ini group..)
Set Beef Tapakyaki menjadi pilihan..
dan juga...
Coconutz Milk Shake...


Sedap yer tak terhingga...
Lagi sedap bila dikongsikan dengan orang tersayang group aku....

Sapa group aku..?


Ini lah group aku....
Group biru dan pink...............

Kereta ini menjadi pengangkutan rasmi kami berempat....
Terima kasih diucapkan kepada cik cityhonda binti coconutz...

cik cityhonda nak bawa kami berenang bergambar kat sini..


Kami bernyanyi dan meniup lilin...


Lilin terpadam dengan sekali tiupan angin taufan....
 Maka sesi fotografik dirasmikan..

Kami bergambar bersama disini...



dan juga bersama disini.....



Aku bercinta di sini...


Bercinta dengan...


c`Pokok kelapak..hahahahaha

Aku jugak melompat-lompat kat sini...
credit from CocoNutz

dan akhir skali...

Aku kesini...
Menunaikan kewajipan sebagai khalifah dibumi ambia ini...


Sambil menikmati keindahan senja dan malam ari....


Terima kasih kepada pembaca...
Pembaca yang gigih menghabiskan blog pisang ini...


Terima kasih juga kepada.....


Jambatan ini, yang menjadi penghubung antara sungai ini...



**
Minggu depan aku nak terbang..

Terbang kemana...?

Sila tunggu dengan gigih yer untuk keluaran entry seterusnya...


Sekian,terima kasih
 

6 comments:

  1. alloooo..
    coconut shake takde 'z' ok?
    adehaaaiiiii..
    abis la luruh saham akak bergambo dengan si daus....
    (camneh nak cari boifren??)

    huhu
    to summary:
    akak gembira dgn suasana gembira...

    ReplyDelete
  2. hahahaha....
    coconut shake kan adik beradik akak jugak....
    hihihi...

    abis la akak lepas ni....
    awek daus datang serang gaza...hahahaha

    akak cari jer boypren..kalau boypren akak jeles...ckp jer daus tu anak ikan..ehhh salah..anak didik..hihihi

    ReplyDelete
  3. uitt..cara penulisan cam mcm kak coconutz..adik beradik ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihihi...
      yeke....adik beradik seopis la katakan...

      kak coco kan mentor saya.....hihihihi

      Delete
  4. kemain kau fizz...hamboiiii....hamboiii..
    teka teka..siapa akak..ha ha ha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lorrrr...macam mana saya nak teka...kelu lidah x do...
      bagi la klue dulu baru la saya leh teka....hihihi

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...