Tuesday, March 5, 2013

Give and Take a away...?

Salam 1 Malaysia...
 
 
Masih lagi di dalam moooooooooooooood birthday...
 
Minggu lepaskan birthday aku...
 
Lupa keeeer...?
 
Jangan la cepat sangat buat-buat lupa tuuu...
 
Aku nak tuntut hadiah ni...(tuntut la sangat)..
 
 
 
Minggu lepas...
 
28 Februari 2013..
 
Aku coti sakit..(sakit kepala katanya..)..
 
Sakit-sakit pun kene pergi Shah Alam nak ambik roadtax..
 
Kalau tak ambik kete tak leh nak gerak hujung minggu ni...
(mukadimah jalan citer yang panjang...sila abaikan..agak membosankan)
 
 
 
 
Soooooooo...........
 
Apa yang Give and Take a away yer sangat ni..?
 
Dapat FastfuriosFood keeeer..?
 
Tak laaaa....
 
On that day..aku dapat notification kat instagram....
(nak bagi tau ada instagram..so boleh la follow k...hihihi)
 
Yang tercatat sebegini rupa yeeer.....
 
 
 
 
So...aku happy...
 
Happy sebab dapat haaaadiah kaaaan...
 
Hadiah-hadiah yang di Given by adik-adik khairacuppies...
 
Dapat plak hadiah Pavlova....memang sedap tak terhingga...
 
Dengan tangkas dan cekap tanpa mengira sakit kepala..
 
Aku terus pergi redeem and Take a away hadiah daripada mereka berdua...
 
Lepas tuuuu...bawak balik rumah....belom leh makan lagi..bawak bertendang bersabar...
 
Bersabar sebab nak bergambar la duluuuuu...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ucapan terima kasih diucapkan...
 
Kepada adik-adik khairacuppies...
 
So..Jika ada yang ingin mengorder cupcake or what ever jenis manisan...
 
Untuk orang tersayang atau pun apa-apa jenis event yang korang-korang-korang nak buat...
 
Boleh la pergi ker..
 
 
Blog :
 
atau
 
FaceBook(FB) :
 
 
Sekian,terima kasih..
 
bye.....
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...