Tuesday, November 22, 2011

Old Town White Coffee

Ok guys...today aku nak citer pasal makanan kat Oldtown White Coffee plak...








Kat OldTown White Coffee..
Aku mengorder makanan yang diberi nama "Meehoon Siam with Fried Chicken"...
Wala wei....memang sedapppppppppp la Meehonn ni....terasa sedap yer....
Segala rasa ada.....semestiyer rasa sedap..hihihi
You all should try it....You all never regret it....




Air minuman yang aku order kat Old Town Coffee plak...
Diberi nama "Old Town White Coffee Hazelnut"..
Berharga RM 4.50 jer...

Old Town White Coffee Hazelnut punya rasa memang sedap sei...
Kepada pengemar and suka giler rasa kacang hazelnut memang tak rugi kalau you all order menu air ini + plak dengan rasa white coffee....Conferm sedap,tak payah risau....
You all patut singgah kat OldTown White Coffee sekarang juga....
(itupun kalau buka la malam2 ni)..hihihi.....


OTWC ni kalau dok lepak and bersembang kosong dengan member memang sesuai sungguh..
lagi-lagi sambil menikmati White Coffee....


-
-
-
-
-
-
-
-
-



Ok...ni plak menu kawan aku....
Dia order "Supreme Nasi Lemak" dengan sambal sotong tuuuuu....
Kawan aku time ni memang lapar sangat..
sebab tu dia order nasi...
malam tak elok makan nasi..GEMUK!!!!..konon kannnnn.....


Pasal "Supreme Nasi Lemak" yang best yer rasa sambal sotongya...
Aku sempat la rasa sikit kawan aku punya nasi lemak ni...
Dia dah offer rasa nasi lemak dia,apa lagi aku pun dengan tanpa rasa segan silu yer rasa la...

Bak kata pepatah orang tua2 dulu , rezeki jangan ditolak,musuh jangan dicari..
Tak begitu..hihihi

Orang kata,kalau nak tau Nasi Lemak tu sedap atau tidak,bahan utama yang kita kene uji rasa dahulu adalah sambal yer..kalau sambalnya sedap maka sedap la Nasi Lemaknya....kan..
Bila aku rasa jer Sambalnya terus rasa nak order plak...
Tapi apa kan daya Meehoon aku tak abis lagi...

Jangan tamak tak elok...dosa..hihihi



Berselera tak hinggat dunia..hahahahaha



ok..Sampai disini sahaja ceritera saya pasal Old Town White Coffee menu yang telah saya try test..kalau ada menu yang lain nanti pada masa akan datang..akan saya kongsi kan bersama anda..ok....jumpa lagi disiaran esok...
bye
Jalan-jalan Cari Makan..

tq






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...