Monday, November 21, 2011

Food : Pasta Mania Good Taste but.....???

Ok....aku nak citer kat korang pasal makanan pulak kali ni....Hari ni aku kuar dinner ngan kawan aku kat restorant- http://www.pastamania.com/...




so aku nak citer sikit kat korang semua pasal restorent ni...
tak perlu la aku sebutkan cawangan mana yek...lu pikir la sendiri....

First sekali bila aku duduk jer kat restorent tu , aku dah nampak kelemahannya...iaitu menyediakan kertas maklum balas pada pelanggan tapi tak sediakan pensil ataupun pen...
Ini akan membuatkan customer malas nak isi feedback...
(biasalakan,budak study business memang mcm ni,byk komen..hihihi)





Then, bila aku dapat menu,bapak ko besaw giler menu yer...aku suka sbb senang nak tengok..hihihi..biasa la kan dah rabun malam..hahahaha








Pikir punya pikir aku and kawan aku pun buat keputusan nak order...



korang nak tau aku order apa??....





aku order air minuman Latte Panas....Rasanya aku bagi 8/10...
aku mmg suka coffee,lagi2 kalau coffee tu pahit..mmg aku suka minum yang pahit2....
tengok jer pic muka aku yang tersenyum riang bila dapat coffee..hihihi





Then, aku order makanan Lasagna Beef yang berharga RM15.50 jer..murah jer babe...
Gua cakap lu....korang takkan menyesal kalau order makanan ni,dia punya rasa....
Giler sedap...rasa tomato yer yang pekat,chessee yer yang banyak...
aduh..mmg sedap la gua cakap...
aku bagi 9/10 la....





sedap...sedap...sedap....!!!!!












aku juga ada order Pepperoni Beef - tasty pepperoni beef with special herbs..yang disyorkan oleh chef....memang sedappppppp.....confrem....tak kan menyesal punya...aku order yang 7 inci jer....2 orang jer makan..tak nak order besaw2 punya..meletop perut nnt..hahahaha



My Lasagna Beef with Latte





Ini menu kawan aku..menu ni diberi nama "Chicken Baked Pasta"...
yang berharga RM 12.90 jer.






Apa yang korang boleh nampak dari pada gambar kat atas tu?..
Makanan aku dah nak abiskan..tapi kawan aku yer baru sampai...bad services sungguhkan...
dah la lapar..kesian2...


korang tengok sian dia....lapar..hahahahaha(jgn mare yek)...



Ini pulak sos cilinya...jimat sungguh kan...





Perkara yang paling aku suka kat "PastaMania" ni ialah :

No 5% Gov tax
No Pork & No Lard
and
No 10% Services Charge..






Perkara yang paling aku tak suka adalah:


Ini dia...cawan yang sumbing...aku paling pantang dapat pinggang or cawan yang sumbing kalau kat gerai makanan....Ini pun sebab dah abis makan baru kawan aku nak inform aku...kalau awal2 lagi aku tau dah lama aku suruh tukar cawan..bukan sebab aku cerewet or what but safety first..
Im right?....
and lagi satu aku sempat tengok dia orang punya staff boleh bergaduh mulut depan2 customer...
very bad imej la....
sabar jer la....


So Conclusion yer...menu kat sini memang best tapi services yer kurang menyenangkan..
aku akan rekemon kan pada korang p la makan kat sana..sebab yer menunya sedap...
dijamin..hihihi









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...