Thursday, November 24, 2011

bYebyE2 oLd hihi nEw

Bye..bye...spek aku yang lama...

Sekarang ni aku dah ada pembantu setia yang baru.....

Aku beli speck ni kat kawan office aku...adiq dia buka kedai speck..

so kira membantu kawan la ni...harga pun berpatutan...

Aku beli speck ni harganya RM200.00 jer....tapi memang berbaloi....

Jenama speck aku ni Swatch...

Bingkai harga RM140.00 jer and cermin yer harga RM60.00 jer...

Kira murah la juga dari kedai2 yang kat luar sana..lagi2 kalau ada jenama swatch...





Sempat juga la aku bergaya sebentar dengan speck baru aku ni......

Ada gaya model tak?..hahahaha

Ini gaya Boring face...hahahaha



Ini gaya budak sekolah..memang aku budak sekolah lagi pun...

Uitm jer..(nak bagi tau masuk Universiti juga tu)..hahahahaha



Ok..ni gaya merenung Masa hadapan...hahahahahha..ada gaya tak?..hihihi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...