Monday, November 28, 2011

DeliRich - JJ Bukit Raja

Menu for today....

Hari ni aku cadangnya tak mau kuar rumah,nak relax2 jer kat umah..maklum la esok dah keje..so nak rehatkan badan la konon yer..

Tapi tiba2 kawan aku ajak kuar,katanya ada hal penting nak bagi tau aku..macam mustahak la sangat....so aku pun ok jer la....15 minit kemudian,dia pun datang la ambik aku,then kita orang pergi lepak kat Jaya Jusco Bukit Tinggi....

So dia pun citer la something..aku ingatkan hal hidup dan mati..ciss den tertipu..hahahaha..

so kita orang pun jalan2...Ada SALE rupa yer kat JJ patut la ajak aku kuar..hihihi...
Dia nak Shoping rupa yer...

Abis jer jalan-jalan dan shoping..perut plak dah berbunyi..so kita orang decided nak makan kat "DELIRICH' kat JJ tu jer..


aku order...???
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
v

Ini dia makan malam aku hari ni...iaitu...

" Kambing Pangang"...

dalam Bahasa Omputih yer..

"Grilled Lamb Chop"..

Dengan sos black paper + closlow + Potato...yummmyy...




+ plak dengan Soso tambahan Sos " Heinz Yellow Mustard"....

Memang best la makanan aku hari ni..hahahaha

macam ner nak kurus ni..??...

Makan tak hinggat dunia macam ne nak kurus..hahahahaha




Ini plak menu pembuka selera kita orang tadi...."Mushroom Soup"...

Rasa sop ni kaya dengan cendawan yang segar,penuh dengan krim dan daging ayam yang dicincang halus....memang sedap tak terkata...

Sop ini dihidang dalam keadaan yang suam,bila sudu mengauk sop itu dan dibawa ke mulut,keadaan sekeliling seperti berhenti seketika kerana ingin memberi laluan kepada sop untuk melalui deria rasa pemakannya...

wahhhhhh sedap yer....yummmmm...


Ini pulak menu kawan aku..." Fish & Chip"....

Isi ikan segar yang digoreng ranggup kekuningan dengan tepung tempura yang sedap..

Diperah pula dengan hirisan lemon bagi menambah rasa masam bagi meningkatkan lagi kelazatan pada isi ikan yang di goreng raggup itu..

wala.....sungguh sedap rasanya...hihihi

TQ...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...