Tuesday, June 28, 2011

Sunday 4 Shopping

Hari sunday semalam....
aku bawa mak pegi shopping sebab ada sale kat Jaya Jusco Bukit Tinggi klang...
J card sale tu babe....ramai betul manusia kan...
Rupa2 yer kan orang2 kat malaysia ni kayo2 sume yer.....
Mana tak yer,asal ada sale mesti ada manusia,asal ada manusia mesti ada sale..hihihi
Aku tak banyak pun ambik gambar..ni jer yang ada....tengok la...

Ni masa nak bayar..aku beratur awal dulu,mak aku time ni tak abis ambik barang lagi..hihihi
Malas nak Q lambat la kata kan..

Ni jer la barang yang kita orang shopping semalam....yang Bonia tu bukan aku punya yek..mak aku punya kasut..
Tapi aku ada share la dalam kasut tu,aku tolong bayar kan separuh harga....
Boleh la....mak aku juga kan...kalu aku abiskan duit kat mak aku pun,nanti allah akan berlipat gandakan lagi rezeki aku,doa ibu hingga kesyurga gitu...hihihi
bermadah Agama la plakk..ok

Bye.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...