Wednesday, June 29, 2011

Geylang c`Paku geylang

Ari tu aku p tengok wayang ngan kawan aku...nak tunggu transformer tak kuar lagi...so kita orang pun tengooook la citer cina ni..tajuk yer Treasure Inn....

Aku ni memang suka tengok citer cina,lagi2 kalau citer tu berlandaskan kung fu or citer dewa dewi kayangan ker or apa2 jer yang ada fantasi2 ni....relax sikit kepala otak..hihihi

Citer ni memang aku sarankan kepada sapa2 yang minat citer cina...citer ni memang lawak abis...gelak besaw punya bila tengok citer ni babe....dari awal citer hingga akhir citer,memang tak kering gusi ketawa tak hinggattt dunia la katakan...wakakakaka(kan dah gelak tu)...hihihi

so kepada yang minat p la tengoooooook k....



Movie tu start kol 10.30mlm,so aku nak kawan aku ni p la minum2 sambil borak pasai dunia2.. (Belagak konon macam menteri besawww...hihihi)..

Kita orang p minum kat kopitiam Geylang...aku orderrr sirap bandung,kawan aku minum ais white coffee.....gua cakap lu babe..memang sedap..berbaloi baloi bayar kat situ minum air jer...hihihi




Korang tengok la,kemagican air bandung aku bertukar warna.....dari putih ke......


jeng...

jeng.....

jeng....


tinggggg !!!!!


merah.....

magic kannnnn......hihihi (tipu dina umo 3 tahun boleh la percaya..wakakakaka)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...