Tuesday, December 27, 2016

Short Story : Peng-Hijrahan Baru


15 Disember 2016...
Penghijarahan baru untuk aku....
Suasana baru untuk aku...
Meja kerusi baru untuk aku...
dan Bau bilik baru untuk aku...

Alhamdulillah syukur kerana aku dtelah diluluskan untuk bertukar ke jabatan baru tahun ni...
Walaupun masih disyarikat yang sama....
Insyallah fenomena ini akan menjadi batu lonjatan untuk aku menjadi lebih baik...

Im so excited, sebab dapat belajar perkara baru, dapat mengetahui ilmu baru...
Semoga kerjaya baru ni dapat bersama aku ke jalan yang di redhai...

Thanks to my friends yang buat majlis kecil-kecilan sempena perpindahan aku ke Office Shah Alam...



Semoga persahabatan kita semua berkekalan..walapun ada yg dah sorang ke Utara, sorang ke Selatan ke timur ataupun Barat...

Tetapi kenangan akan mengeratkan silaturahim kita semua...

Love you all..

Aamin..

ok...bye....

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...