Tuesday, July 8, 2014

Karnival Teratak Glam Raya 2014

Assalamualaikum...
 
 Pada 5 Julai 2014 hari sabtu haritu aku pergi.... 
Karnival Teratak Glam Raya Day 2014...!!!

Apa yang ada kat Karnival ni...?
 
For the first time karnival ni di organize by Hanis Zalikha...(aku rasa la kot)

Aku ingat tak da orang nak pergi..sebab ada makcik ni sorang jer dok menyokong karnival ni smpai abis...

cer tengok bawah...


 tapi sebenarnya sambutan dia agak dasyat....ramai giler orang datang...

Good Job Hanis....
 
Motif aku p sini..nak tengok artis ke..?
 
Tak la sangat...
 
Aku datang sini saja nak bagi moral support to my officemate yang buka booth jualan kuih raya and pakaian kat sini...
 

Karnival ni di lakukan di Stadium Melawati Shah Alam..
 
 
This all my officemate..
 
 Wani a.k.a #khairacuppies
Kak Yati a.k.a #Santun Bidadari
and
Kak Suzy a.k.a #Sweet Suzy Homemade Cake & Cookies
 
Aku tak tau nak citer apa kat sini..sebab aku pergi pun sekejap jer...
 
Aku sampai dalam kol 10 pagi and aku balik dalam kol 12.00 tghr...
 
Terlalu ramai orang and to crowded la..sampai nak jalan pun susah..
 
Aku rasa sepanjang aku jalan kat karnival tu..lebih 10 kali juga la asyik kene langgar bahu jer..nasib baik bahu aku ni x leh cabut..kalau leh cabut agaknya dah tercabut kot...
 
Jom kita layan suasana KTGR 2014.
 
 
 
 
 
 
  

E...E....Siap ada contest ok....
Cantiknya design contest tu...sapa la agaknya yang design kannnn...
sweet giler...
(puji melambung..sah2 la ko yg buat)


















Makcik kat atas tu tetap setia menanti dan menyokong karnival ni....
Gigih tuuu..hahahahaha


Bukan jual ikan bawal yeee..
Kat karnival ni tak leh jual benda2 basah..sume ye kering jer....

Ni tudung cap ikan bawal...hihihi














Panda juga tidak ketinggalan memeriahkan karnival ni...
tapi panda ni kene ikat dan injet ubat pegun..so x leh gerak2...
Kesian....!!!


Elfira Loy pun ada....





 
 
 
 











Awal pun ada....



 
Sapa tu...
Tu la Diana Daniel...Nampak belakang jer..
Artis2 ngah sibuk siap2kan booth depa...so aku ambik mcm tu jer la...
Tak lalu nak tunggu turn..ramai giler orang menunggu nak ambil gambar dengan dia...
(kalau aku ambil gambar ngan dia mesti tak leh pegang tangan kann...kontraversi nnt around blogger club...hahahaha)
 









Tuah hari tu...dapat juga ambil gambar ngan artis..
Ngan Awal jer..

and artis paling fofular yang aku dapat ambik gambar sama-sama that day..

is....

 
 Sapa tak kenal due orang kat atas tuuu...
artis paling terkenal dikalangan blogger2 seMalaysian...
Blogger terkenal tuuuu.....
Janggel and Kak Anash....
hihihi...
 
 
 
Selamat Berpuasa.....
 
 

4 comments:

  1. hahaahahahahahah
    retis le sangat hapiz hoiii...

    weh..banyak jugak gambar dapat
    akak? gegar lebih
    (almaklum...bahu akak tak tinggi macam bahu apiz..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha...
      ofcos la retis...akak kan skrg ni retis dambaan ramai..hihihi

      banyak yek...well...berguru ngan kak anash..mesti la maju kehadapan...
      hahahaha....

      Delete
  2. Omai... ada pulak terselit gambo last tu hahahaha... (terasa retis kejap).

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...