Monday, October 7, 2013

Santun Bidadari & Butang Baju

 
 
Assalamualaikum...
 
Salam 1 Malaysia...
 
Aku nak bagi tau...
 
Yang aku dapat hadiah...
 
Hadiah dari Butik Santun Bidadari...
 
Kelazzz kan...
 
Dah macam artis dah ni dapat hadiah tajaan dari butik2 bagai..
 
Nak tau aku dapat apa..
 
Aku dapat Butang Baju Melayu..
 
Kepada yang dengki mesti kata macam ni..............
 
"Ek..eleh..butang baju melayu pun nak kecoh"....
 
Jawapan aku....giler tak kecoh....
 
Orang bagi hadiah....mesti la kecoh....
 
Ko ado..aku ado..!
 
Ni aku nak tempek kan gambar butang baju melayu yer..
 
Nah tengok..
 


Butang Baju Melayu Berwarna Biru dan Bertahta Berlian..
 


Cantik kannnnn...!!!








Cantik giler babe....!!!


Landing..baring-baring sikit.....Gua cakap lu..memang meletopzzzz...!!!

 
Thank you to...
 
Butik Santun Bidadari diatas pemberian hadiah yang begitu cantik skali...
 
To all my readers...
 
Please visit Santun Bidadari...Macam-Macam ada....
 
 
Ok...Bye...
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...