Thursday, October 10, 2013

Delicious Restoraunt SCM

Assalamualaikum..
 
and
 
Salam 1 Malaysia..
 
Just want to share with you all..
 
Last Sunday on 06 October 2013...
 
My friends...
 
 
 
and 
 
I
 
 have dinner at....


 
 

Delicious Restoraunt Setia City Mall
 
 
*****
 
Let see the menu that we all have eat that day...
 

 
(ok...back to Malaysia again)...
 
Aku makaaaaaaaaaan..!
 
 
Seafood Marinara Speghettini
RM25.90
 
 
Same also tooooo....
 
 
Cik Zana Misran
 
with Iced Lemon Tea: RM7.90 only
 
*****
 
Dr. Firdaus Misran pulak...
 
Dia makaaaaan...




Nasi Kerabu with Ayam Percik
RM24.90 only

 
Nasi Kerabu yang bukan biru...
 
****
 
And the last but not least...
(betul ke ungkapan aku tu..?..abaikan jika salah...)
 
Miss Wanie Zakaria...
 
with her light dinner....





 
This menu have call as....
 
Crispy Soft Crab Salad
RM27.90
 
and
 
Miss Wanie have choosed..


(tompang ambik gambar jer ngan minuman ni..)

 
This delicious drink call..
 
Spiced Apple Chai Latte
RM9.90 only
 
Menu-menu yang dihidangkan memang sedap...
 
Nama restorentnya memang melambangkan rasanya...Dengan suasana yang nyawan dan selesa...
Memang best la makan kat situ..
 
From the listkan...Aku rasa aku paling suka Crispy Soft Crab Salad tu..
Memang sedap...
Susah aku nak elebrate rasa lidah aku..
Kalau korang nak rasa..better korang try nanti k..
 
Total all menu tu termasuk la service charge and Gov tax..
 
only RM142.00...
 
Kalau bayaran yer mahal dan rasanya pun sedap..
Maka...berbaloi kalau kita bayar..
 
Lain la kalau tak sedap and mahal..
Ofcos first and last aku datang restoren tu kannn..
 
*****
 
Motif sebenar nak kuar lepakngan BFF aku sume tu...
Adalah disebabkan Cik Wanie aku tu nak bagi hadiah from Korea..
 
Almaklumla kannn...
Orang baru balik holiday dari Korea..
Mesti la ada oley-oley tok we all..
 
Ni la hadiah yer...
 
 
After that....
Disebabkan malam masih muda..
 
Kami melepak kat sini pulak..
 
 
Sambil-sambil makan desert yang beli oleh Cik Wanie jugak..
 
 
Swiss Roll Cake Durian by Mika Cafe only RM11.90 (agaknya la..dah lupa)
 
Cake yer memang sedap...but yang paling sedap Rasberry..
Tapi dah abis dah masa tu..dapat rasa taster jer...
 
Credit to Cik Wanie: Thank you sebab belanja Cake tu and Starbuck aku...
 
Ok..
Itu saja ceritera aku tok Ahad yang lalu...
Melepak..Bercerita...Berkesah...Mengadu...Menjerit..Memaki..Memperli..
dan paling penting..
Mengeratkan Silaturahim antara kami...
 
Thank you...
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...