Wednesday, August 28, 2013

Assalammualaikum Cikgu...

(Sila bayangkan anda berada di satu Majlis Anugerah yang berprestij..)
 
 
Pemenang bagi kategori "Artis baru 2013 terbaik adalah....
(bunyi drammmmmmmmm)
 
 
"MILAN LONDOH IMRAN"...
 
 
 
*****
(Sila baca dalam nada ucapan and alaa2 diva konon yeeer....)

 
Assalamualaikum...
 
Firstly, syukur alhamdulillah kepada Yang Maha ESA diatas kemenangan ni..
 
Saya ucapkan terima kasih kepada ibu bapa saya..
 
Ahli-ahli keluarga saya...
 
Krew2 yang terlibat dalam pembikinan album dan filem saya...
 
Dan jugaaaaaaaaaaa...!
 
Terutama skali kepada para peminat-peminat saya...
(sambil-sambil lambai pada peminat kat bawah)
 
Yang tidak putus-putus mengundi saya...
 
Kemenangan saya adalah kemenangan untuk anda semua...
 
This is for you ALL....!!..
 
Lihat laaa Dunia...
 
 
*****
 
 
Elloooooo...Ko ingat ko artis ke..nak buat ucapan ala retis ambik award ni...
 
Sila bangun dari lamunan ok...ko tu belom pun jadi artis...retis suam-suam kuku kambing pun tak tentu lagi k...
 
Jangan nak berangan sangat laaa...hahahaha
 
Eh..!
 
Nape tiba-tiba aku buat ucapan bagai ni...
 
haaaaa...ni la penangan bila aku bergambar ngan artis..
 
So jiwa pun terus nak ke artis gituw....
 
Citernyer macam niii...
 
Pada haaaaari Jumaat yang lepassssssss.....
(lihat ke langit plzzz)
 
Pada 16 Ogos 2013...aku and retis-retis yang lain dapat jemputan daripada Senior Retis..
 
Sapa Senior Retis tu...
 
Cer tengok photo album kat bawah tu...
 
 
Tu la dia...
 
Kenal tak...Kalau korang tak kenal...memang korang bukan golongan retis...
 
Tu la dia...Tuan rumah yang menjemput kami semua...
 
Cikgu Siti Hajar..
 
Cikgu vokal yang paling meletop letop kebooom o pocot tuuu...
 
Terima kasih kat cikgu sebab jemput kami semua ke open house dia ari tuuu..
 
Time tu memang aku tak da diet dah..makan sampai kenyang koo...
 
Sampai kol 11 malam ko baru ingat nak balik...
 

 

 
Ko tengok abang kambing kangkang tu..
 
Memang delicious kooo...giler tak balik lambat....feveret giler...
 
and macam-macam lagi la menu yang ada...sume sedap-sedap belaka..
 
Bila dah kenyaaaaaaaang...
 
Apa lagi..
 
Jalaaaaan kan laaaa operasi bergambar...
 
Jom layan gambar-gambar calon-calon retis terbaik bagi tahun ini...
 



Ini duta spek mata itam - konon2 iklan raya laaa...
 


 
Sampai2 jer terus beratur..minat sungguh ngan abang kambing tuu..hahahaha



 
Persekitaraan rumah cikgu....
 


 
Kegedizzz kan melada....
 

 
 Diva-diva ofis yang mula bulat macam akuuu..
 
 
Team kior aku yang dibimbing oleh cikgu siti pada waktu dahulu....
 
(Mata tu pandang mana tuuu..!)

 
Pandang Rozita Husna Che Wan kita orang....


 
Ini laaaaaa...Syarifah Shahiera (betul ke ejaan yer...apa2 jer laaa)
 
Artis yang nak bergambar ngan kita orang..
Eh..!
Kita orang yg nak bergambar ngan dia..
 
 
Dan lagi........... 
 
 
 
Tak lengkap kalau tak ambik ngan suami dia palk...
 
 
Ni la dia suami artis kat atas tuu... 
 
 
Dan lagi bersama artis....
 
 
 
Dan lagi...
 
Ni artis berkumpulan baru..
 
Group Riz AF....
 
 
 
Tak lupa jugaaa....
 
Dengan teman-teman retis dari opis....
 
Sume giler gambar punya.... 
 
 
Konon-konon candid...tapi tak jadi...
 
 
 
Bergambar jugak bersama Wife bigbos...
 
 
 
ok...time to go...
 
Peluk cium salam bagai semua.....
 
TQ cikgu sebab sudi menjemput kami..
 
Tahun depan jemput lagi k...
 
Insyallah kalau tak da show hal, akan kami semua tiba lagi...
 
 
 
Last pozinggg...sempat lagi kannn...
 
Ok balik-balik....
 
Bye...
 
* Selamat Hari Raya Aidilfitri 2013 *
 
 Eh..!
Lupa plak..
Sume gambar diatas atas adalah credit dari kak COCO..
Aku tak bawak kamera time ni...
Terima kasih jugak yang tak terhingga kepada kamera woman sayaaa...
 
Bye.....

2 comments:

  1. ewah?
    kamera woman afiz?

    hamboi!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ewahhhh.....
      Kelazzz kan saya kak....siap bawak kamerawoman sbg peneman...
      jauh saya order kamerawoman tu....tuuu nun eksport dr zimbakwe...
      bukan calang kamerawoman...kamerawoman paling meletop dalam asia tenggara...(mcm bodek jer)...

      retis sgt saya kannn...hahahaha...

      lebih diva dr retis sbnar..hahahaha

      amboi...amboi..amboi...(sambil buat gaya azwan ali)..hahahahaha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...