Tuesday, October 9, 2012

Part 1 : Sehari 3 waktu....???

Wahhhhhh.....

Sehari 3 waktu....

Apa tu..?

Mazhab mana aku guna ni....Ajaran sesat ni...

Tidaaaaaaak benar...!!!! (intro yang merapu...)- aku sendiri x paham..hahaha

Terjadi yer 3 waktu sehari ni...eh terbalik plak...Tak kesah la kannn,mana2 pun sama jer...
Citer yer macam ni...cer citer,cer citer....



Seperti yang tertera pada  foto diataskannnn....
Aku and the geng telah mengadakan 1 rombongan merantau ke Mid Valley...
Kabar yer ada expo or exco kerjaya tah apatah kata nyer...
Ada Malaysia Career & Training Fair Jobstreet.com gitu....
Walaupun kerjaya aku skrg ni yang buzy bak  pengarah eksekutif tapi aku tetap nak cari keje lain kan....
Nak tukar environment aura konon yer....Tapi hampeh...x da yang berkenan pun...
Biasa2 jer....Tapi boleh jugak aku dok release tension dan memandangkan sabtu x boleh guna bag plastik baik aku menambah koleksi mengumpul bag2 kain dan hadiah yang disediakan oleh boooth2 kerjaya ni....

Rasa2 yer dah 3 round aku pusing exco ni...Cari booth yang betul2 best...
Aku target nak try booth Bernama, konon yer bercite2 nak jd pembaca berita...tapi hampeh,booth bernama x hado..kempunan aku nak jd pembaca berita terlarissskan...hihihi


Tangan sapo la yg halus mulus tu yek..?




Aku kepenatan mengkolek bag2 dan hadiah,sampai terduduk aku depan Mid Valley Exhibition Centre ni...
Masa ni aku masih dok menunggu geng2 yang lain yang x abis round lagi....

Tapikannn aaku tetap mengukirkan 1 senyuman yang manis untuk para peminat yang mengambil gambar aku ni kannn (sempat lagi)..hihihi

Jam menunjukan ko 2 lebih dah ni....perut dah lapor giler ni....Foodcourt tutup plak masa ni...
Masa fulus ngah kering la time tu dia nak close kaaann..Sabar jer laaa..

Aleh2 aku and the geng makan kat sini....
Makanan yer mmg maveloussss...mmg sedap giler siutt...(dah lapor sumer yer sedap,ikan kering pun sedap time ni...)

Jom kita terjah restoren yang menjadi pilihan hati kalbu kami untuk rancangan JJM kali ni... (practise nak jd pengacara plakkkk)....

Menjadi pilihan - Belanga Restoren...


Menjadi rambang mata...


Semua yer nampak sedappp jer kannn...


Mana 1 pilihan kalbu ni...Semua boleh x..?


Bang ambik order cepat..kami lapor ni...auwmmmm!


Dalam 30 minit juga la kita orang tunggu makanan nak sampai..mana x yer, punya la ramai manusia yang datang mencari kerja makanan masa ni kannnn....

Apa menu kita orang yek..?
Ini la diaaaaa.........Menu yang terlazat dimakan masa perot tahap cipan lapor yer...hihihi

Nasi Kerabu Ayam Percik


RM15.90 jer....


Menjadi pilihan aku,Mr.Dean & Cik Coco....


Memang sedap..terbaikkkk..!


Ayam Percik yer indah sungguh.......


Indah lg bila kita org yang makan...


Makan2 juga,pozing tetappp....


Ini Menu pilihan Cik Fazz - Nasi Ayam Herba



Makanan tu mmg best la...lagi lagi lagi lagiiiii best kannnn time nak bayar...
Tup2kan Cik Coco yang belanja....memang best la...
Tq Cik Coco sbb belanja saya and the geng makan tengahari masa ni....
Cik Coco la teman yang terbaik.tercantik,terkaya,termeletop,blogger paling laris..dan mcm2 lagi laaa...hihihi
Ni yang sayang lebih ni..(bodek la tu,nnt blh belanja lagi..)...hihihi

Bila perut dah kenyang baru la boleh berfikir secara waras yang aku lom Zohor (waktu pertama) lagi masa ni...
Boleh plak kan masa ni lupa solat..kene panah petir baru tau..hihihi

Lepas abis jer solat,kita orang meneruskan merantau kawasan2 tertentu...

Jom layannnnnnnn....!

Mula2 pergi Charles & Keith
(tah betul tah x spelling aku tu..hantam saja la..)

Inilah Cik Fazz a.k.a Cik Gedikz melampau...

Nak tau kenapa aku kata gedikz melampau....
Tengok jer la entry ni sampai abis,gerenti korang faham kenapa..!


Gedikz 1....

Gedikz 2


Gedikz 3 - Dibantu oleh aku...jd terlebih gedikzzzz yer...


Nak juga interprem...

Gedikz 4...

Ni Gedikzzzz paling meletop....kannn..!

Lepas layan C&K....
Kita orang lepak kat MPH..
Lepas tu pergi sana....pergi sini...masuk sana...masuk sini....samapi lupa nak snap foto laaa..
X da yang menarik pun....
Abis jer layan jalan pergi plak Waktu Asar (waktu kedua)...

Jalan sudah,gedikz sudah...solat sudah...
Apa lagi next perot ajak minum petang la plak...

Tempat yang menjadi pilihan aku and the geng masa ni...
Adalah...
|

|

|

|

|

|
 
|

|

|
 
|

|

|

|
|
[ ]

Starbak la......


Aku and the geng lepak kat sini pun sbb ada kupon free...buy 1 free 1..so dapat la jimat sikit...bukan sikit tp banyak...
Dah alang2 lepak starbak gitu, ala2 anak datuk2,datin2 tan sri bagai kannn (tapi beli pakai kupon)..hahahaha...
Apa lagi...Jom layan gedikz kita orang kat sini plak...

Kawasan pilihan - open air gitu...


Gedikz ke-5


Gedikz ke-6

Gedikz ke-7

Ketamakan melanda...


Sabar jer la...gelojoh sungguh aku ni kann...


Buy 1 free 1...berbaloi2...kalah kamdar..hahahaha


Gedikz ke-8


Macam2 ado...


Tiga pilihan terbaik yang berada di meja Masterchef kami..hihihi


Bluberry Mufin - pilihan Cik Coco

Roll cinamon with Walnut - Pilihan aku...paling cepat abis dan laku..hihi

Yogurt Cake - Pilihan Mr. Dean


Sambung gediz balik....hahaha


Aku.....Mr.Dean......Cik Fazzz - single & Available

Model2 Starbak yg meletop...

Cik Coco terjebak mjd Gedikz....

2 jejaka handsome - puji diri sediri (korang xmau puji,aku puji sdr)..hahaha


ini terlebih gedikz sampai biul..hahahaha
Gedizk kita orang x abis kat sini lagi tau....
Akan ada lagi yang lebih menarik akan menyusul nnt...
Sambungan gedizk ini kan ditayangkan esok..
So tguuuu part-2 k...anda semua x kan kecewa..(macam nak jual barang plak)..hihihi

bersambung.....







2 comments:

  1. HOIT!!!
    nih entry apa weh?
    saja le tuh babitkan akak sekali???
    motif sangat!!
    hahah
    tapi kelakar le ...
    bila lagi nak lepak?
    hahaahahahahahaha..
    (iye..tq sebab puji akak..nanti akak belanja lagi ek?)

    ReplyDelete
  2. hehehehe..
    tah la kak..saya sdr x paham ni entry apa..hentam jadah jer laaa.
    asal uptodate..hihihi
    Motif membabit akak sbb nak masuk kan artis popular dlm blog saya ni..baru la ramai nak baca...hahahahaaa...
    bila2 boleh jer...nnt kita set time/waktu/masa/tempat/place yer k....hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...