Saturday, October 13, 2012

i Luv MAK...

Salam....

X sabar yer la aku nak citer dalam blog aku pasal topik ari ni.....

Dah la ari ni keje separuh ari....tapi bukan yer buat keje pun sgt kannn...byk melepak jer kat ofis...

Nak dijadikan ceritera yer kann...yang aku dok happy sanggat ni...

Masa makan tengahari td Mak kesayangan aku tanya :
Dialog :
Mak :  Afiz nak kemare x?...
Aku : (dlm hati dah berbunga2 nak menjawab ni..rasa mcm ada bunga api meletop riang kat belakang aku..) Aku pun jawab...kalau mak dah offer afiz nak jer...
Mak : Ok...lepas solat asar kita pergi beli kamera...
Aku ; Thanks you mak...(keseronokan yang x terhingga bagi aku masa tu..)

Lepas makan lepak2 dulu tgk hindustan...dlm kol 4.00 ptg mak aku dah panggil siap2...
Mak aku cakap "Lepas solat asar kita terus pergi...nnt balik lambat plak..."
Aku pun terus menjadi anak yang soleh dan menurut kata la kannn...
Nak dapat hadiah,mesti la seronok ajer kannn....

So,aku n family pun gerak la pergi ker Plaza Masalam..sapa yg x tau Plaza Masalam tu a.k.a Plaza Shah Alam seksyen 9 tu....ok...

Masa pergi tu aku bawa skali bff aku,sbb br jer teman kan sepupu dia beli kamera ni, so dia ada la sikit knowledge nak dok citer2 ngan taukey kedai tu kann...

Desas desus,lepas tawar menawar,pilih tu pilih ni...
Akhirnya, kata putus dan persetujuan dr mak aku n penjual tu...!
Beli la kami kamera tu...

Nak tau kamera apa....?
Ni la dia...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ ]
V
 



Harga yer RM2000.00



Sempat lagi nak pozing wlpun rambut kusut masai..hahahaha



Pozing lagi...
 
 
Mahal juga kannn kamera DSLR ni...
So thanks you my Mak...
I love u So much....
Seronok yer jd anak yang soleh dan disayangi ni kannnn..hihihi
 
Ok laaaaa....sampai disini ajer n3 aku..pendek jer...
just nak bagi tau aku dah ado kamera dslr...
yahooooodabedabeduuuuuuuu........
 
Mau aku x lena tido ni sbb takut ilang..hahahahaha
Bawak tido skali laaaa....hahahahaha
bye...c u then....
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...