Thursday, May 23, 2013

Jom Shopping...ada Charity SALE...!!!

 
Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..
 
This semester aku kene organize satu event..
 
Event itu aku kene buat Community Service..
 
Khidmat Masyarakat la konon nya...
 
So untuk menambahkan tabung dana event aku ni..
 
Group kelas aku telah organize satu charity..
 
Charity GARAGE SALE..!!!
 
Detail ada kat bawah...
 
 
 
 
 
Kalau korang tak tau kat mana plak laaa TASKA MAMA NONI ni..
 
Ni aku siap tempekkan MAP skali..
 
 
 
 
If sabtu and ahad ni korang korang semua tak da hal..
 
MEh la singgah Charity GARAGE SALE kami..
 
Berbelanja sambil Beramal...
 
Besar pahala yer..
 
Segala dana dan duit yang kami dapat untuk jualan charity ni..
 
Akan kami salurkan ke Pertubuhan Kebajikan Anak-Anak Yatim Al-Nasuha...
 
If, kalau-kalau ada readers yang berbesar hati nak sponsor event kami ni or nak mendermakan sesuatu,apa saja..
 
Kami menerima dengan senang hati....
 
Boleh lah menghubungi aku  : DISINI
 
So...apa lagi...jom la memeriahkan sesuasana kami disana......
 
Insyallah...segala kebaikan yang anda semua lakukan....
 
Akan tercatit kebaikannya nanti..
 
 
 

2 comments:

  1. how was the sale?
    hope everthing goes well and smooth

    (eh..speaking? reti plak akak?)



    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur Alhamdulillah..
      every thing is ok...
      we all get more then 2k for 2 days...

      thank you for sharing is caring..

      (wahhh..saya boleh tulis omputih laaa..gamak yer MUET band 8 la..)..

      hahahahahaaa.....

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...