Wednesday, May 22, 2013

Cita cita nak ke ASAA : AXE Apollo Space Academy...?

Assalamualaikum...
 
Dah dua tiga hari ni kannnnn...aku asyik nampak iklan pelik-pelik laaa..
 
Yang paling pelik...nak pergi angkasa lepas tuuu...

Alaaaa iklan ASAA : AXE Apollo Space Academy...

Yang bila bomba datangg selamatkan perempuan tu....aleh-aleh pompuan tetap pilih angkasawan tuuu jugak...
 
Apa yang best yer pun aku ta tau..?
 
Tapi hati ni berdetik..(apa kata hang try n error....)


So, apa lagi..jom la try isi...FOC jer....

Tak salah pun try kannnn...Mana la tau kot2 nama naik kan,....
 
Rejeki aku laa tuuuuu...
 
Tapi kejayaan aku tak datang bergolek dari langit ketujuh...
 
Kejayaan aku ke angkasa mesti la dengan bantuan readers semua...
 
Jom la vote nama aku...
 
 
Mula-mula......
 
Firstly....
 
 
Klik kat sini : Hafiz Yusof
 
 
Korang akan jumpaaa..inikan...
 
 
 
Lepas dah Nampak muka aku yang ala-ala angkasawan berjaya terbang tinggi tu...
 
Then sila klik sebelah kanan untuk vote...
 
 
 
Lepas dah Klik 1000 VOTES or IN THE LEAD..
 
 
 
Saya ucapkan jutaan terima kasih diatas kesudian anda semua.......
 
Bye...
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...