Wednesday, April 4, 2012

Sizzling Yee Mee

Salam...

D'petang (petang ke,malam sudah) yang indah perut ku terasaamat laaaa lapar....

D'kala itu jua la,berbagai2 menu terlintas di kepala otak ku...

Ayammmm goreng / Maggi Sup / Capati  or Chesee Nan....

sambil mengosok perut ku yang teramat lapar ini..(kan bagus kalau gosok lampu ajaib,boleh minta ayam goreng KFC..kannnn)

Akhirnya penyelamat ku (penyelamatkan atau pengorek poket aku..hahahaha) tiba membawa ku keluar pegi makan.....

Makan apa?....Jom kita JJM sekejap...

Destinasi pilihan untuk malam ini ialah :

Taman Rakyat Klang jd Pilihan
Sorry laa..aku x sempat nak snap SE aku tok ambik pic kedai makan ni...

Next time aku pegi lagi,aku make sure snap pic kedai ni...

Menu pilihan pada malam itu adalah :

Sizzling Yee Mee jer!!!


Harga semangkuk Yee Mee ni..murah jer RM 5.50 jer....

No meja sama umo la ngan aku...!!!..hahahaha
with Air Limau Ais plak jd pilihan yang b'harganya RM 1.20 jerr...murah kannnn.....

Harga yer berpatutan dan juga rasa yer pun sedap....

Dari permerhatian aku dan konco2 ku (mcm mafia la plak)...

Kebanyakan orang yang datang makan pada masa tu, semua yer memilih menu Nasi Goreng USA (dalam otak terbayang...bagi signal pada perut..perut pun berbunyi..no no no..diet la...hahahaha)...

So kalau korang ada datang klang..meh la singgah kedai makan ni....bersebelah ngan Taman Rakyat Klang...

Lepas makan leh joging...lepas tu makan balik...lepas tu joging balik....lepassss tu lu pikir la sdr..hahahaha

itu saja story mory aku utk ari ni...byeee





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...