Tuesday, July 19, 2011

Subway yg Tension

Semalam,aku tension giler...macam2 benda yang berlaku kat ofis...

Dah la permulaan hari pulak tu...kalau dah dari pagi pening,jawab yer meleret leret la sampai ke malam la...

Tak leh jadi ni,aku kene buat sesuatu agar aku boleh ilang kan serabut dan tension aku pasal benda yang remeh temeh yang membebankan....

Solution yer :

aku : kring2x...wei en.dean jom kuar malam ni,aku nak shopping dan release my serabut la...

en.dean : ok set...kat mana bro?....

aku : tempat biasa la...datang ambik aku kol 8 mlm...cau...!



Jalan punya jalan...dari 1 kedai ke kedai lain,dari 1 baju ke 1 baju, 1 suar ke 1 suar aku dok try...
x beli pun saja nak relax2....hihihi..

aleh2x...perut aku dah kuar lagu keroncong klasik (aku dah lapor la makna yer)...apa lagi p makan la....
ternampak la subway,cuba korang tengok bahan2 dalam subway tu pun sama pening macam aku juga...abbis jer aku kunyah2 subway tu ilang sume serabut dalam kepala aku, tapi serabut yg baru jer akan tiba ari berikut yer...hihihi

sekian,terima kasih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...