Tuesday, July 19, 2011

Pertarungan Akhir Harry Potter

Salam...

Akhirnya,cerita yang aku tunggu dari tahun lepas lagi keluar last yer...best yer......

Harry Potter & the Deathly Hollows Part 2


yang tambah seronok yer lagi kan..aku dapat tiket free pergi tengok Harry Potter part 2 ni....
Bos aku Offer,benda free babe,sapa yang tak nak kan..
lagi2 benda tu memang favorite aku tu...x kan aku tolak kot....

Balik jer keje aku terus balik umah ambik Kawan aku tu p tengok sama2...walaupun kawan aku tu dah tengok aku paksa juga sebab free..hihihi
Punya la jem teruk,standard la kan,time balik kene...aku samapi Midvalley pun dalam pukul 9.10 minit...terlepas la sikit pada permulaan citer tu...tapi x pa la...nanti aku pergi la tengok lagi kan..hihihi.
thanks you....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...