Tuesday, June 14, 2016

Kueh Raya 2016...!!!


Assalamualaikum....

Selamat berpuasa semua...
Pejam celik kita dah lebih seminggu berpuasa kann...
Syukur alhamdulillah kita semua diberikan kekuatan dan umur yang panjang untuk menunaikan puasa tahun ni lagi..

 
Lama gila aku tak update blog ni...
Sempena bulan puasa ni dan hari raya pun akan menyusul..
Kuih raya mesti la ada kan..

Tahun ni aku nak tolong promote-kan kuih raya kawan aku ni..
Setiap tahun aku memang beli kuih dia, dah 8 tahun aku beli ngan kawan aku ni..
Kawan-kawan opis aku pun dah memang kenal dengan kesedapan kuih ni...


Kalau korang berminat nak beli silakan untuk order meng-order...
Tapi baca syarat-syarat belian dulu yer....


















Syarat-syarat pembelian:
  1.  Minimum kena beli 4 balang kuih tau.
  2. Kos penghantaran - Postage/Kotak ditanggung sepenuhnya oleh pembeli, saya guna POSLAJU. Harga kotak boleh tengok kat SINI.
  3. Kalau nak free postage, kene datang ambil sendiri la kuih tu yer...kalau nak datang ambil hanya area Shah Alam dan Klang sahaja (boleh contact no hp kat atas tu). if you all beli berbalang2, saya akan consider untuk buat penghantaran tp tgk kawasan la yer, dalam selangor shj.
  4. Pembeli kene buat full payment selepas saya emailkan invoice dan mesej/whatsapp/email bukti pembayaran yer. Cara pembayaran boleh tgk SINI.
  5. Jika, kuih out of stock tiba-tiba, duit pembayaran akan dipulangkan kembali.
  6. Selepas proses penghantaran, saya tidak bertangungjawab jika berlaku apa2 kemalangan.
  7. Thank you...if ada pertanyaan boleh whatsapp no di atas.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...