Wednesday, August 19, 2015

SAGUHATI | Menang Contest dapat Hadiah

Assalamualaikum...!!!

Yahooooo...!!! Aku dapat hadiah.

Eh...Eh..!!! Betul ke aku menang ni...(senyum melerik sampai ke telinga sepanjang hari)

Shot entry jer ni. Aku nak share yang aku menang hadiah dari Contest Travelholicawesome Photo Challenge Balik Raya 2015.

Yeah..!!! ....(sila tepuk tangan)

Nak tengok Photo Challenge Balik Raya 2015 aku boleh ke ----> SINI



Fisrtly, syukur alhamdulillah, ingatkan aku tak menang, sebabnyakan  pesaing-pesaing aku semua hebat-hebat belaka, kelakar dan kreatif giler.


Tapi anggapan aku salah rupanya, aku menang juga untuk hadiah saguhati.
Rasa macam tak percaya, yerlah kan...first time aku join contest-contest online ni, tup-tup menang juga. Giler excited aku, rasanya masa hari pengumuman tu, aku memang senyum happy giler-giler sepanjang hari. Agaknya tido pun dalam senyum.

hahahahaha..!!!

Hadiah aku di sampaikan oleh one of juri contest ni. Kiranya orang kuat contest juga la. Thank you so much to kak Anash@Coconutz yang sanggup turun padang untuk menyerahkan sumbangan banjir  hadiah kepada aku.


Hebat tak...?
Siap ada penyampaian hadiah, and pasti kami berdua macam sedang buat iklan ubat gigi. Senyum sampai ke telinga kannn...

Apa hadiahnya..?





Inilah hadiah yang aku menang...
Sempat lagilah aku mengayakannyaaa....

Bestkannn...
Aku dapat Windbreaker UNIQLO dan Microfibre Towel.

Memang best la hadiah-hadiah yang aku menang ni. Memang tak rugi aku join contest ni.
If ada lagi contest macam ni tahun depan, memang confrim aku nak dan akan akan akan join lagi...
So kepada yang tak dapat join tu, gigit jari jer la tengok hadiah-hadiah aku...hahahaha..!!!

Kepada pemenang-pemenang yang lain, taniah diucapkan, u all memang awesome...

and juga Terima kasih kepada team #TRAVELHOLICAWESOME yang menganjurkan contest ni.

POST TAG #TRAVELHOLICAWESOME BLOGS:  
Thank you..thank you..thank you so much...

Sampai disini sajaa....

Bye...



7 comments:

  1. huiyo...baju tu menampakkan anda slim
    hahahahhah

    terima kasih kerana sudi masuk peraduan kami
    tahun depan ..kalau ada..sila la join
    hahahahaah

    ReplyDelete
    Replies
    1. yekeee....
      Alhamdulillah..berkat contest menyebabkan saya slim..
      hahahaha...

      Insyallah, kalau tiada aral melintang patah membujur lalu, akan saya join lagi...
      hihihi....

      Delete
  2. Replies
    1. thank you kak cawan.

      Ofcos la senyummmm...dapat hadiah tuuu...hihihi..

      Thank again....

      Delete
  3. Replies
    1. alhamdulillah...
      giler2 syok....orang bg hadiah tuuuu....bukan hadiah biasa2 kann...
      hadiah jae dah sampai ker..?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...