Thursday, September 6, 2012

Tropicana dan Ramadhan ~ Part 2

Salam...ya salam...
Kita kembali bersua...
Skrg aku nak sambung citer dari Tropicana Pembuka Tirai ~ Part 1.


Daripada kesah yang lalukan...kan aku ada citer aku nak kurus kan...x mau mkan banyak kan...
Tapi kan bila dipikir balik kan...
Memang aku rugi kalau aku x mau makan...Mana x yer, makanan sume yer amat lah menyelerakan dan mengugat keimanan gitu....
Tengok yer la meja aku and the geng penuh x hinggat dunia...
Makanan yang kita org ambik mcm x mau dah makan esok hari (mmg la x makan esk sbb puasa lagi kan...)
Dari pandangan korang?...kat photo atas tu korang tgk apa dulu?...
Korang mesti tgk satay tu kan....mmg x hinggat sahabat sebelah aku yg tidak bertudung tu ambik satay..katanya tok 1 meja...tapi x sume makan pun sbb terkejuzzz....hihihi..


Ini lah photo 1 all table..geng2 ofis aku...ada juga yang x dpt dok sini..sian depa x leh join group giler makan kannnn..hahahaha
Tengok jer la mulut aku yang sentiasa tergangga..kalau x gangga mesti senyum sbb perut kenyang senang hati..hihihi


Pening camera man ni..asyik bertukar tempat jer....makan yer x sgt kan...
Pozing jer yang lebih..giler gambar kita org ni (terutama aku la kann) kalau nak tau...


Perut dah kenyang sikit,malas nnak bangun tambah makanan..
Nasib baik ada Adik Manis ni kan....minta tolong ambik kan Askrim Bergoyang..
Kalau nak ambik askrim ni sambil bawa kene goyang inul (para penonton,bapak2 ibu2.... kan aku dah nyanyi lagu inul), kalau x nnt askrim tu leh jatuh tau ..hihihi

Nak bawa askrim tu pun sempat berpozing lagi......

Mari la bergoyang.....!!!!
 
 
 Aku and the geng sembang pun x hinggat nak balik kan...
Tapi tetap ditemani oleh Panca Sitara menghiburkan ati kita org..hihihi
Kita org gerak dalam kol 10 mlm gak la balik,bila tgk makanan dah kemas,apa lagi cau la kan...
Tak kan nak tido sini plak kannn....

Masa nak balik tu...ok sempat lagi nak berpozing kat tanggaaaaa....





 Ada macam dalam drama Lestari Melayu x?...
Ala2 anak2 orang kenamaan gitu bergambar potret di tangga...veryy der glemor one kan..hihihi
Kesah berpozing ni x abis kat tangga jer tau..ada lagi...
Sila la Saksikan adegan2 seterusnya..aku dah x lalu nak taip ni...hihihi

Ini Suasana kat Luar Tropicana


 
Kan aku dah kataaa....
Kesah tangaa x abis lagi....
Asal nmpk tangga mesti nak bergambar punya laa....

dan lagi..!

Lagi...!

Nak berloving2 plak...!

ke gedizzzkan melandaaa...!

Teropong anak bulan tuuuu....hihihi

Gaya kesopanan dan kesusilaann....!

World Peace jgn d`Lupakan...!



Sangggup campak Cough/LV/Padini/Dolce Canaba/Lamborjini depa ketepikan (lamborjini ada keluarkan handbang ker?...), sebab nak bergambaaarrr la katakannn....hihihi
Verry happening....





Masa ontheway nak balik ke parking lot yang dalam yer 7 kaki persegi tu....
Kita orang melalui satu jerat kipas itam yang ala2 inglish style...
Memang cantek..dah cantek apa lagiii.....berpozing laaaa....!

Ada gaya cegini..!
Ado yg mcm ni...!

ada gaya ala2 model omputih...!
Gaya terkejuzz pun ada...!

Yang penting World Peace and Hureeee...

Tapi yang tetap dalam kenangan adalah.....



Tetap Mesyuarat Geng Tangga.....

Tangga tetap di hati kami...hihihi

Selepas seharian kita org berpozing sana sini sinun...
Akhir yer kami semua menjadi mahir dan telah diambil menjadi model sau agensi terkenal u alll.....
Agensi Honda City......
Tak caya..?...Cuba skrol bawah...!

 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 
bawah lagi...!

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kannnn...x caya cakap aku....hihihi




Akhir sudah perjalan kami semua d`Tropicana Golf Club....
So apa lagi balikkk la...
Tak lupa juga terima kasih diucapkan kepada JuruKameraWomen yang baik ati..yang telah melayan kerenak model2 terkenaz ni untuk menghasilkan photo2 yang cantek dan luar biasa indah yer..lagi2 diserikan dengan muka2 yang suci kami di bulan ramadhan ini...
Sekian,terima kasih....
Salam Aidilfitri...

Lambaian kemesraan...tetap..!

ok..kete dah penuh..byeeee..!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...