Saturday, November 24, 2012

Happy Bestday Dina...

Happy Birthday to U...
 
Happy Birthday to U...
 
Happy Birthday to Dina...
 
Happy Birthday to U...
 
 
Happy Birthday to my Niece yang ke 6 tahun...
 
Jom layan...x banyak citer pun.....
 
Kek Izzah Adlina ke-6 tahun

Dina ni giler pink, that y aku beli kek warna pink...

Masa ni elok lagi senyum2.....

Lepas tu.....

Menangis masa nak tiup lilin,sbb yer kene marah ngan ayah dia...
Mau x kene marah,dok usik2 kek tu n x reti dok diam..
Wlpun beirtday girl,but adab is adab...kannnn..(mcm la aku tu sopan sgt..)..hahahaha

Still muka toya.....
X ilang sedih yer lagi...


Abg aku belanja satay jer....biasala kan tengah bulan...
Aku setal jer...

Kek x laku sgt...budak2 jer suka....

Yang menyorok sebalik lidi tu...
nampak jer diam..taaaaapiii...


Dia la hantu makan...hahahahaha

Ok sekian...
Lilin dah padam so tamat la citer...

Bye....
 

2 comments:

  1. ecehhhh...
    cara hambek gambar
    dah nampak sket2 tanda2 kamera tuh mahal
    dan tuan blog mula mengasah bakat terpendammmmm....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe...
      yeke....masih jauh lagi perjalanan saya utk mjd retis seperti akak..
      bakat saya masih perlu diasah...kamera yg mahal bukan penentu kepada hasil pic yang cantik dan terbaik..(ceh ayat poyokan..)..
      hahahahaha....

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...